20 December 2006

Muntii nostrii...Poiana Brasov

Dupa foarte mult timp petrecut in Bucuresti, am ajuns la munte in Poiana Brasov cu scopul declarat de a face poze si a ma relaxa. Nu venise inca zapada, iar oamenii locului erau oarecum suparati. Era si normal, afacerile merg mai bine cand statiunea este plina ochi de turisti dornici de distractii. Pentru mine era perfect, nu am o pasiune pentru sporturile de iarna asa ca m-am concentrat pe frumusetea locurilor. Pentru cei care nu au timp sa admire natura, vreau sa le arat ce pierd.




Am ajuns in cele din urma la Telecabina. 20 RON dus-intors. Va las pe voi sa decideti daca a meritat.




Privelistea era minunata. N-am rezistat tentatiei de a mai trage o dubla.


3 comments:

  1. a doua cred ca e superba (din ce vad.. de ce asa mici?)

    ReplyDelete
  2. Astea sunt dimensiunile standard, si nu le-am modificat. Multumesc de aprecieri!

    ReplyDelete
  3. KATHARSIS

    Un crâmpei de gând aprinde focul din privirea mea,
    Repede-mi trece prin minte iarna de pe umbra ta
    Şi-atunci umerii mi-i acopăr cu un şal pictat cu noapte
    Şi cu clar de lună plină argintând trifoiurile albe toate
    Şi mă fac una cu noaptea lângă vreascuri de cuvinte,
    Le-aprind cu-ndemânare alungând iarna de la tine
    Şi-o trimit în vârf de munte lângă bradul născut din gând,
    Zic: Hei, Îngere, odihneşte, pe-al umbrei umăr stâng!

    21.10.2008, Aleşd

    Verbinescu

    ReplyDelete